آشنایی با خوش منظره‌ترین خیابان‌ها و جاده‌های جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 7 خرداد 1394
بازدید : 431
نویسنده : spectrum

جنگل بامبو، کیوتو، ژاپن

 

این جاده در ناحیه‌ی آراشیاما (Arashiyama) واقع شده که خود مملو از جاذبه‌های گردشگری است. جنگل بامبو یکی از محبوب‌ و معروف‌ترین نقاط این ناحیه و محیطی مناسب برای بازیابی سلامت روحی و البته تفریح و سرگرمی است. پیاده‌روی در مسیرهایی تعبیه شده در این جنگل که  توسط هزاران درخت بامبو احاطه شده‌اند، حقیقتاً بهترین روش برای آرامش ذهن و جسم به شمار می‌رود. موهبتی که شاید در هیچ کجای جهان بدین صورت نتوان به آن دست یافت.

 

Heerstrasse، بن، آلمان

 

هر بهار و معمولاً در ماه آوریل، خیابانی در شهر بن آلمان، غرق در شکوفه‌های صورتی رنگ درختان گیلاس می‌شود، خیابانی که به همین مناسبت به نام خیابان شکوفه‌های گیلاس نامیده می‌شود.در واقع این خیابان از زمانی به شهرت رسید که تصاویرمبهوت کننده‌ی آن در دنیای مجازی منتشر شد و از آن زمان تا کنون در سرتاسر دنیا مورد تحسین قرار گرفته و به شهرتی فراوان دست یافته است.

 

اسپلّو(Spello) ، آمبریا، ایتالیا

 

این دهکده‌ی زیبا و خوش منظره‌ی قرون وسطایی از شبکه‌ای از خیابان‌های باریک برخوردار است که گردشگران عاشق گم شدن در میان آنها هستند. این گم شدن خود خواسته فرصتی در اختیار آنان قرار می‌دهد تا در میان این مسیر رمانتیک قدم زده و به تحسین آثار معماری و تاریخی این ناحیه بپردازند. در بهار و تابستان این خیابان‌ها از رنگ‌های شاد و زنده اشباع می‌شوند چرا که گل‌های خوش رنگ و بو باز شده و این ناحیه را حتی خوشایند و فراموش‌نشدنی‌تر از همیشه می‌کنند. 

 

لینک منبع 



پذیرش دانشگاه اتریش

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان process flow diagrams و آدرس pfd2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com